czwartek, 25 października 2007

Prezenciki mamusiaki :)

Na mini-urodzinki rozpoczynającego się 5 miesiaca dostałam od twórczej mamusi taki oto zestaw ręcznie przez nią wykonanych różności :):
- podusia z wyszywanym Panem Żyrafem Eleonorem,
- mamci udało się skończyc album z moimi zdjęciami. Wykonany techniką scrapbook-ingu, wiec troszkę czasu jej zajęło jego wykonanie. Album pełny jest tasiemek, rysunków, guziczków, kropeczek, innych zdjęć - no i cały opisany jest - w moim imieniu - tzn. podmiotem opisującym wszystkie zdjęcia jestem JA - Kropeczka Zosia. Opisuję w nim na wesoło jak to mi było w brzuszku, jak sie urodziłam, no i po kolei jak poznawałam świat!
- mama uszyła też dla mnie mięciutkie literki - ZOSIA - jak na razie tylko te pięć, ale obiecała że zrobi cały alfabet :), teraz służą mi one jako łatwe do chwytania pluszako-zabawki, ale potem, jak będę sie uczyła literek - to będą jak znalazł!

Brak komentarzy: